Frequently Asked Questions

Deze pagina is het laatst aangepast op 28 april 2020

Verzendingsinformatie

Welke verzendingsmethode zijn beschikbaar?

Wij werken momenteel met verschillende verzendkanalen. Onze hoofd transport kanalen zijn GLS, BPOST, POSTNL en DHL. Indien gewenst kunnen de pakjes ook afgehaald worden in onze magazijnen na afspraak.

Hoe lang is mijn pakje onderweg?

Wij hebben een afspraak met onze leveringsagenten welke ons een 24 uur.  service beloven. Behoudens stockbreuk zal u uw pakje dus 24 uur na bestelling bij u thuis geleverd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling tracen?

U krijgt van ons een opdrachtbevestiging wanneer u een bestelling plaats. Hierna wordt uw pakje klaar gemaakt in het magazijn en zal u een verzendnota verkrijgen als uw pakje vertrekt. Hier staat een link om uw pakje te kunnen tracen.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Het is niet verplicht om een account aan te maken om te bestellen. Het heeft wel voordelen als u een account aanmaakt om eerdere bestellingen te kunnen terugvinden.

FAQ Second Version